چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ایمان سهیلی رئیس هیئت ورزش روستایی رشت :
تالار ورزش‌های بومی محلی گیلان در مرزدشت احداث خواهد شد .

ایمان سهیلی رئیس هیئت ورزش روستایی رشت :
تالار ورزش‌های بومی محلی گیلان با گنجایش سه هزار نفر

در چهار هزار متر مربع در مرزدشت احداث خواهد شد .
 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - گیلان مهد ورزش و ورزشکاران است . ورزش در گیلان غیر از جنبه قهرمانی در وجه همگانی هم حال و هوای خاصی دارد . ورزشهای بومی و محلی گیلان هم سرشار از نشاط است و در بین آحاد جامعه جایگاه خاص خود را دارد و از این رو در بسیاری از جشنهای سنتی و آیینی من جمله اعیاد یا برداشت محصول شاهد این موضوع هستیم و این موضوع موجب تلاش مضاعف برای متولیان ورزش خواهد بود .

 

ایمان سهیلی رئیس هیئت ورزش روستایی رشت :

تالار ورزش‌های بومی محلی گیلان با گنجایش سه هزار نفر در چهار هزار متر مربع در مرزدشت احداث خواهد شد .

رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان رشت با اشاره به ساخت تالار ورزش‌های بومی محلی گیلان افزود : در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع در روستای مرزدشت خمام احداث خواهد شد .

ایمان سهیلی به اهمیت تسریع در ساخت این مجموعه اشاره کرد و گفت : نقشه‌های اولیه در نشست با مریم بخشی «مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان» مورد بررسی قرار گرفت و توافق اولیه صورت گرفت .
 رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان رشت به همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای مرزدشت برای تهیه زمین هم اشاره کرد و خاط نشان کرد : برآورد اولیه از هزینه احداث تالار ورزش‌های بومی محلی گیلان 1 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌باشد، که قول مساعد تخصیص اعتبار از سوی وزیر ورزش و جوانان با پیگیری جبار کوچکی‌نژاد «نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس» اخذ گردیده است.

سهیلی به مشخصات و ویژگیهای این استادیوم اشاره کرد و گفت : احداث استادیوم با گنجایش 3 هزار نفر تماشاگر، آماده‌سازی میدان مخصوص کشتی گیله‌مردی و دیگر بازی‌های بومی محلی، سالن وزنه‌برداری ، سالن آمادگی جسمانی ، سرویس‌های بداشتی و رختکن را از جمله جزییات فاز اول پروژه خواهد بود که در دستور کار قرار دارد .

وی در ادامه افزود : بدین ترتیب برای برگزاری جشنواره‌های مختلف بومی محلی و میزبانی مسابقات مکانی مناسب با ابعاد و استاندارهای مناسب خواهیم داشت و از جمله اهداف این‌ تالار استقرار پایگاه دائمی برای بازی‌های بومی محلی گیلان به‌ شمار می‌رود.


ایمان سهیلی رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان رشت در پایان گفت : موضوعات اقامتی به‌ منظور میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی از اهداف فاز دوم پروژه می‌باشد که امیدواریم خیلی سریع در دستور کار قرار بگیرد .

 




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna